|
| |
|
|
|
|
|
|
|
Slabikář – Pracovní sešit 2ČESKÝ JAZYK A LITERATURAKomunikační a slohová výchova
OV 1 | | Žák plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti |
OV 2 | | Žák porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti |
OV 4 | | Žák pečlivě vyslovuje, opravuje svou nesprávnou nebo nedbalou výslovnost |
OV 5 | | Žák v krátkých mluvených projevech správně dýchá a volí vhodné tempo řeči |
OV 7 | | Žák na základě vlastních zážitků tvoří krátký mluvený projev |
OV 10 | | Žák píše věcně i formálně správně jednoduchá sdělení |
OV 11 | | Žák seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vypráví podle nich jednoduchý příběh |
Jazyková výchova
OV 12 | | Žák rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky |
OV 14 | | Žák porovnává a třídí slova podle zobecněného významu – děj, věc, okolnost, vlastnost |
OV 15 | | Žák rozlišuje slovní druhy v základním tvaru |
OV 16 | | Žák užívá v mluveném projevu správné gramatické tvary podstatných jmen, přídavných jmen a sloves |
OV 18 | | Žák rozlišuje v textu druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové i zvukové prostředky |
OV 19 | | Žák odůvodňuje a píše správně: i/y po tvrdých a měkkých souhláskách i po obojetných souhláskách ve vyjmenovaných slovech; dě, tě, ně, ú/ů, bě, pě, vě, mě – mimo morfologický šev; velká písmena na začátku věty a v typických případech vlastních jmen osob, zvířat a místních pojmenování |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|