Rámcový vzdělávací programm pro základní školy Úvod e-Průvodce Průvodce
e-Průvodcem
Váš ŠVP
s e-Průvodcem
Projekty Časově-tematické
plány
Odkazy Objednávka
Anketa FAQ Autoři Kontakty
Tištěný
Průvodce
Modrá
řada

přihlásit se | webmaster | mapa stránek | verze pro tisk

ANKETA

 
 
Budeme Vám vděčni, když nám poskytnete zpětnou vazbu k tomuto e-Průvodci. Pod každou otázkou je volné pole, kam můžete napsat vysvětlení své volby nebo jakoukoliv další poznámku, kterou považujete za důležitou a která se nevtěsná do odpovědi vyjádřené pouhým kliknutím na políčka námi připravené. Odpovídat můžete anonymně, ale pokud zašlete svůj e-mail, rádi se vyjádříme k Vašim odpovědím.

Informace o Vás:

1. Pracuji jako (Můžete zaškrtnout více odpovědí.)

učitel/ka
koordinátor/ka tvorby ŠVP na naší škole
(Budeme vděčni, pokud uvedete na které.)
ředitel/ka školy
nepracuji ve školství
(Uveďte prosím důvod svého zájmu o e-Průvodce apod.)


Doplňující informace:


Využití materiálů nakladatelství Prodos

2.a) Využívám e-Průvodce
v bezplatné demoverzi
v hrazené verzi

Doplňující informace:


2.b) Využívám licenci pro
méně než pět uživatelů
více než pět uživatelů

Doplňující informace:


3. Demoverzi považuji pro sebe za
zbytečnou, proto uvažuji o zakoupení licence
zbytečnou, ale o hrazené verzi neuvažuji
dostatečnou, a proto o hrazené licenci neuvažuji
nepostačující, ale hrazená verze je pro mne nedostupná

Doplňující informace:


4. Tištěný Průvodce výukou dle RVP na 1. stupni ZŠ
nemám k dispozici, ale uvažuji o jeho zakoupení
nemám k dispozici, přesto používám on-line e-Průvodce
mám k dispozici, a proto se domnívám, že hrazenou on-line verzi e-Průvodce nepotřebuji
mám k dispozici a používám jej společně s on-line variantou

Doplňující informace:


5. Učebnice edice Modrá řada
nemám k dispozici, ale o jejich nákupu uvažuji a materiály e-Průvodce využívám bez nich
mám k dispozici a používám je společně s tištěným Průvodcem výukou dle RVP na 1. stupni ZŠ
mám k dispozici a používám je společně s on-line e-Průvodcem výukou dle RVP na 1. stupni ZŠ
mám k dispozici a používám i obě varianty Průvodce a e-Průvodce

Doplňující informace:


E-Průvodce výukou dle RVP na 1. stupni ZŠ

6. E-Průvodce považuji za
doplňující materiál, nikoliv za klíčovou oporu při tvorbě a aplikaci ŠVP
základní materiál, který mi zásadně usnadňuje tvorbu a aplikaci ŠVP

Doplňující informace:


7. Jeho koncepci považuji za
účelnou a využitelnou
zajímavou, ale nepropracovanou na dostatečné úrovni
zcela nevhodnou

Doplňující informace:


8. Jeho technické zpracování považuji za
zdařilé – jsem spokojený/á s jeho podobou i fungováním
neúplné – jsem spokojený/á s fungováním jeho dosavadní podoby, ale doplnil/a bych další funkce (Uveďte prosím které.)
nezdařilé a neúplné

Doplňující informace:


9. Jeho grafické zpracování považuji za
zdařilé a podporující jeho funkci
nezdařilé a vzhledem k jeho funkci rušivé

Doplňující informace:


10. Obešel/obešla bych se bez těchto sekcí:


11. Chybí mi tu tyto sekce / informace:


12. Na e-Průvodci nacházím následující nedostatky:


13. Na e-Průvodci shledávám tyto klady:


14. V této anketě chybí následující dotaz:


15. Další připomínky:


16. Kontrolní otázka: Kolik je šest plus devět? Odpovězte číslem:


 
nahoru