|
| |
|
|
|
|
|
|
|
Slabikář – Pracovní sešit 1ČESKÝ JAZYK A LITERATURAKomunikační a slohová výchova
OV 1 | | Žák plynule čte s porozuměním texty přiměřeného rozsahu a náročnosti |
OV 2 | | Žák porozumí písemným nebo mluveným pokynům přiměřené složitosti |
OV 4 | | Žák pečlivě vyslovuje, opravuje svou nesprávnou nebo nedbalou výslovnost |
OV 5 | | Žák v krátkých mluvených projevech správně dýchá a volí vhodné tempo řeči |
OV 6 | | Žák volí vhodné verbální i nonverbální prostředky řeči v běžných školních i mimoškolních situacích |
OV 7 | | Žák na základě vlastních zážitků tvoří krátký mluvený projev |
OV 9 | | Žák píše správné tvary písmen a číslic, správně spojuje písmena i slabiky; kontroluje vlastní písemný projev |
OV 11 | | Žák seřadí ilustrace podle dějové posloupnosti a vypráví podle nich jednoduchý příběh |
Jazyková výchova
OV 12 | | Žák rozlišuje zvukovou a grafickou podobu slova, člení slova na hlásky, odlišuje dlouhé a krátké samohlásky |
OV 14 | | Žák porovnává a třídí slova podle zobecněného významu – děj, věc, okolnost, vlastnost |
OV 15 | | Žák rozlišuje slovní druhy v základním tvaru |
OV 16 | | Žák užívá v mluveném projevu správné gramatické tvary podstatných jmen, přídavných jmen a sloves |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|